• Zpět
  • Vyzkoušet
    Požádat o demo

    CORIPO blog

    Pojďte se začíst do článků, které skýtají náhled do našeho světa.
    Možná je ta jedna informace, kterou nutně potřebujete, právě tady!
    5 ledna, 2022

    Jak CORIPO pomáhá pomáhat: Chytré volání Istav Media

    V pohádkovém světě by společnost Istav Media byla hluboká vševědoucí studna, ke které by si lidé chodili pro rady. Naklonili... ČÍST VÍCE

    10 prosince, 2021

    Prodejní proces jako mapa k pokladu

    “Myslel jsem si, že zemřu. Ležel jsem uprostřed hlubokého lesa, půdu pode mnou pokrývala ledová krusta. Měl jsem cítit, jak... ČÍST VÍCE

    26 listopadu, 2021

    Robot, který za vás bude vydělávat (RPA)

    Představte si kancelářskou židli, u ní stůl a na něm počítač. Na židli sedí člověk, není opřený, linie jeho zad... ČÍST VÍCE

    31 října, 2021

    CRM systém: Řešení pro váš úspěch

    Implementování CRM systému pro podporu obchodních procesů je rozumným krokem pro společnost jakékoli velikosti, která se zajímá o to, jak... ČÍST VÍCE

    4 října, 2021

    Získejte kontrolu nad hromadnou komunikací!

    E-mailová komunikace je stále jednou z forem, kterou byste určitě neměli podceňovat. Je důležité mít možnost posílat hromadné e-maily, ať už... ČÍST VÍCE

    10 září, 2021

    Nechcete přicházet o zákazníky?

    Ochrana životního prostředí je čím dál větším tématem, se kterým se budete potkávat stále častěji. Změny vedoucí k co největší ekologii... ČÍST VÍCE

    18 srpna, 2021

    Jen flexibilní CRM do vaší firmy zapadne!

    Přizpůsobení CRM systému vašim konkrétním potřebám otevírá způsoby, jak z takto cenného nástroje získat mnohem větší hodnotu. Z naší praxe víme, že... ČÍST VÍCE

    26 července, 2021

    Znásobte výnosnost Google Ads díky CRM

    CORIPO vám poskytne ucelený obraz o tom, kolik příjmů vaše online reklamní kampaně ve skutečnosti generují. Od prvního kliknutí zákazníka... ČÍST VÍCE

    9 července, 2021

    Jak poskytovat tu nejlepší zákaznickou péči?

    Kvalita zákaznického servisu je odpovědností celé organizace, nejen týmu zákaznické podpory. Abyste mohli udržovat svůj prozákaznický přístup, tak musí být... ČÍST VÍCE