E-mailová komunikace je stále jednou z forem, kterou byste určitě neměli podceňovat. Je důležité mít možnost posílat hromadné e-maily, ať už jde o:
- odpovědi zákazníkům,
- oznámení,
- nebo nabídky potenciálním zákazníků.
Mailchimp je pro tyto účely sama o sobě poměrně výkonná platforma, ale existuje řada nástrojů, které dokážou značně pomoci se správou a komunikací s vaším cílovým publikem. Například právě CRM systém to zvládá bravurně.
Pro většinu uživatelů Mailchimpu je integrace s CRM systémem jednoduše o shromažďování a interpretaci dat od kontaktů, aby lépe porozuměli tomu, kdo jsou jejich zákazníci a jak s nimi mluvit. Pro některé organizace může být ovšem Mailchimp nedostatečný, jelikož je jejich obchodní proces mnohem složitější. Často ty, které se zaměřují na business-to-business.
Pokud ještě nemáte osobní zkušenost s CRM, tak vůbec nevadí. Velmi rádi Vám to vysvětlíme – klikněte zde. Primárně ovšem slouží k agregaci dat a správě osobních vztahů se zákazníky
Integrace Mailchimpu a CORIPO vám umožní nahlížet pod pokličku vašich e-mailových kampaní přímo v CRM, čímž lépe zapojíte vaší celou zákaznickou základnu.
Synchronizujte seznamy odběratelů, importujte automaticky kontakty do kampaní a mějte kompletní přehled nad kampaněmi. Vytváření různých segmentů a lepší personalizace sdělení nebyla nikdy efektivnější. Integraci ocení i Vaši prodejci, kteří se budou moci lépe rozhodovat na základě importovaných marketingových informací a snáze rozpoznají potenciální zákazníky, u nichž je největší pravděpodobnost konverze. Je klíčové, aby každá zpráva odeslaní klientovi cílila přesně na jeho potřeby.
Snadné sdílení dat a zefektivnění komunikace si zkrátka zamilujete a navíc – už vám žádný potenciální zákazník neuteče!