• Zpět
  • Vyzkoušet
    Požádat o demo

    Co je CRM systém?

    Zkratka CRM vychází z anglického Customer Relationship Management, což je v překladu řízení vztahů se zákazníky.

    Jde o strategii, kterou progresivní společnosti používají k řízení obchodu. CRM systém pomáhá organizacím zefektivnit procesy, budovat obchodní vztahy se zákazníky, zvyšovat prodej, zlepšovat služby a zvyšovat ziskovost.

    Když lidé mluví o CRM, tak obvykle odkazují na CRM systém, což je software/nástroj, který se používá pro řízení obchodních aktivit, podporu prodeje a marketingu nebo servisních aktivit.

    Cíl CRM je jednoduchý: zlepšit obchodní vztahy a jejich ziskovost.

    Proč je důležité mít CRM systém?

    Protože přestože jste úspěšní, jste pořád jen lidé.

    A každému člověku se hodí trocha robotické pomoci.

    Takové, která není unavená, zmatená, přehlcená.

    Taková pomoc může zvýšit vaši efektivitu až trojnásobně!

    CRM bez řečí
    • vyhledává potenciální klienty,
    • relevantně na ně cílí,
    • napoví, jak je okouzlit,
    • vyhodnocuje, jak se vám to povedlo,
    • neustále navrhuje, co můžete zlepšit!

    CRM systémy, kdo a proč je používá?

    • Vlastníci a manažeři - Díky CRM jsou aktivity všech článků podniku transparentní. Vlastníci a manažeři je mohou sledovat, vyhodnocovat a plánovat. Navíc získají přehled o účinnosti marketingových kampaní a vývoji obchodního potenciálu!
    • Obchodní profesionálové a konzultanti - CRM je výkonný pomocník při obchodních aktivitách. Poskytuje přehled o obchodním potenciálu, fakturacích a umožňuje nahlédnout do budoucnosti. Navíc má přehled o případných potížích a usnadní jejich řešení!
    • Realitní makléři - CRM je na nemovitosti expert. Má přehled o nabídce, poptávce i organizaci prohlídek, rovněž uchovává informace o minulém vývoji. Kdo, kdy, kde a za kolik? Už žádné pochybnosti!
    • Bankéři, finanční poradci a pojišťovací makléři - CRM je perfektní pro budování kontaktů s klienty. Přesně ví, jak se vyvíjí vytváření a nabízení finančních strategií a produktů. Je spoluhráčem, se kterým vždy vyhrajete!
    • Marketingoví a Public relations profesionálové - Se CRM je každý marketingový tah trefa do černého. Díky segmentaci zákazníků a predikci budoucího vývoje bude každá vaše kampaň efektivní a relevantní!
    • Servis a zákaznická podpora - CRM je empatické k vašim zákazníkům. Ví a chápe, jaké mají potřeby a potíže. Díky němu se o ně servis a zákaznická podpora budou starat lépe než konkurence. Navíc v něm získáte spolehlivého průvodce servisními zásahy!

    CRM > ERP

    Věřte nám, zažili jsme si to.

    • ERP systém je skvělý organizátor minulosti. Uklidí to, co si sami přinesete, do poliček. CRM systém vám však pomůže, abyste si něco přinesli. Vidí za roh a do budoucnosti.
    • ERP systém stojí na přesně dané legislativě, a tak má výchozí strukturu, ze které se nedá odbočit. Náš CRM systém je pružný jako gymnasta.

    A teď ještě konkrétněji!

    Jaké výhody vás čekají, pustíte-li si CRM k tělu?
    1.
    Uklizené kontakty
    2.
    Tým snů
    3.
    Produktivita
    4.
    Výnosný prodej
    5.
    Křišťálová koule
    6.
    Královský reporting
    7.
    Blažený zákazník
    8.
    Působivý marketing
    9.
    Zpětná vazba

    1. Uklizené kontakty

    Administrativa, správa, byrokracie...taky ve vás tato slova vyvolávají nepříjemný pocit? CRM ví, jak frustrující tyto činnosti mohou být. Proto na sebe přebírá toto břemeno. A je připraveno z vás tu tíhu sejmout!

    2. Tým snů

    CRM systém bude vaším týmem protkaný jako zlatá nit. Spojit síly marketingu a prodeje je přece tak výhodné!

    3. Produktivita

    Představte si svět, ve kterém přesně víte, jaký bude váš další krok. Takový je svět se CRM. Procesy jsou automatizované, každý v nich má svou roli a všichni vědí, co se děje a co bude následovat.

    4. Výnosný prodej

    CRM je bezvadný asistent při prodejních aktivitách. Rozpozná a řídí příležitostí. A navíc analyzuje, abyste vážně šli tím správným směrem.

    5. Křišťálová koule

    Poučte se z minulosti a ovládněte budoucnost! CRM stanoví přesné prognózy budoucího vývoje.

    6. Královský reporting

    CRM analyzuje a kvantifikuje vaše data. Jediné, co musíte udělat, je podívat se na grafy a tabulky, které vám CRM poskytne. Věděli jste, že polovina problémů vznikla, protože někdo ignoroval problémy předchozí? Odhalte všechny hned v zárodku.

    7. Blažený zákazník

    Je to na vás. Vy si musíte zákazníka získat a udržet. Se CRM vám to půjde levou zadní. Budete totiž mít přehled o potřebách a požadavcích zákazníků. Poskytujete-li servisní řešení, uplatní se vaše CRM i v této oblasti.

    8. Působivý marketing

    CRM vypiluje vaši komunikaci k dokonalosti. A díky jeho marketingovým dovednostem budete navíc vážně vědět, co vaši zákazníci chtějí!

    9. Zpětná vazba

    CRM umí rozpoznat vaše slabé stránky a nebojí se vám o nich říct. A jak je identifikuje? Shromažďuje data z interních i externích zdrojů. Vážně vidí za roh. Dokonce ví, jak se o vás mluví v sociálních médiích.

    Máte nějaké otázky?
    Zavolejte nám.
    +420 739 081 649