• Zpět
  • Vyzkoušet
    Požádat o demo

    Řešení pro e-shopy

    Máte představu, jak by mohlo využívání CRM systému zvýšit hodnotu vašeho e-shopu?

    Pojďte se podívat, co integrace CRM systému do vašeho obchodního modelu přinese.

    CRM systém je tím nejlepším nástrojem pro uspokojování pohledávek a péči o zákazníky. A to je něco, v čem jako e-shop chcete vynikat. Nabídněte zákazníkům vyšší hodnotu, než kterou standardně očekávají.

    Hýčkejte je a budujte síť loajálních zákazníků.

    Konzultace řešení zdarma


    Ochutnávka z praxe

    Řešení pro eshopy - jak to funguje
    1. Výběr produktu

      Zákazník si na vašem e-shopu vybere produkt.

    2. Dokončení nákupu

      Zákazník si pořídí produkt z vašeho e-shopu, dokončí tedy nákup.

    3. Vyřízení objednávky

      Zpracujete objednávku, zabalíte a odešlete. Objednávka poté přechází do stavu “vyřízena”.

    4. Přenos do CRM systému

      Data se přenesou do CORIPO, kde se okamžitě vytvoří obchodní případ.

    5. Napárování na konkrétní firmu či kontakt

      Současně se objednávka napáruje na konkrétní firmu či kontakt. Jedná-li se o první nákup tohoto subjektu u vás, dojde k založení kontaktu.

    Řešení kombinuje data z různých zdrojů.

    Prodeje z e-shopu
    Prodeje mimo e-shop
    Prodeje z webového formuláře
    Prodeje z prodejny
    Prodeje na objednávku na fakturu
    Konzultace řešení zdarma

    6 skvělých věcí, které integrací získáte

    Excelentní marketing

    Díky jednotnému prostoru pro uchování a správu informací budete mít pevný výchozí bod pro veškeré vaše marketingové aktivity. Budete díky tomu přesně vědět, co na které zákazníky platí. Správně zacílíte kampaně. Díky zpětnému reportingu navíc budete umět vyhodnotit, jak byly které strategie úspěšné.

    Výkonný prodejní tým

    I prodejní tým získá díky CORIPO CRM cenné informace o zákaznících, objednávkách, platbách a produktech. To jim poskytne velkou výhodu a budou při svých aktivitách mnohem úspěšnější. Budou vědět, jaké produkty jsou pro dané zákazníky nejzajímavější.

    Nadšený zákazník

    Získáte jednotnou databázi a historii každého zákazníka. Protože budete znát své zákazníky, budete vědět, jak s nimi jednat. Zlepšíte kvalitu vámi poskytovaných služeb. Zákazníci s vámi budou spokojení a budou loajální.

    Brilantní plánování

    Jelikož budou vaše data na jednom místě, budete vědět, jak si vaše produkty stojí. Třeba to, které jsou nejoblíbenější. Získáte přesné údaje o prodeji pro řízení obratu zásob. Z minulých vývojů budete schopni odhadnout vývoje budoucí.

    Eliminace chyb a snížení nákladů

    Nebudete muset zadávat vaše data ručně. Automatizace přispěje k čistým bezchybným datům. To příznivě ovlivní náklady a taky nabídky a konverze.

    Konkurenční výhoda

    Všechno výše zmíněné přispěje k tomu, že budete o krok dále před konkurencí. Vylepšená komunikace, marketing, interní procesy ve firmě a mnohem víc. To vše vás posune blíže k vysněné pozici na špici v oboru.

    Pomeranian
    Máte nějaké otázky?
    Zavolejte nám.
    +420 739 081 649