• Zpět
  • Vyzkoušet
    Požádat o demo

    Mailingové kampaně

    Sdělte svému klientovi přesně to, co potřebuje slyšet!

    CORIPO CRM má přesné informace o všech vašich kontaktech, o tom, co kdo dělá, co mu můžete nabídnout. Díky tomu budete schopni sestavit každou svou zprávu pro klienta tak, aby přesně cílila na jeho potřeby.

    CORIPO je navíc schopné napojit se na externí komunikační a marketingové systémy, jejichž posláním je tato sdělení doručovat.

    Recept na kampaň

    CORIPO jak na mailing?
    1. Příprava kontaktů

      CORIPO je spolehlivý zdroj kontaktů, máte v něm totiž o kontaktech veškeré informace. Zvolíte si parametry pro volbu kontaktů a dle nich si pomocí CORIPO sestavíte marketingový seznam.

    2. Přenos do maileru

      Zvolíte si systém, který použijete pro rozesílku emailů. Existuje celá řada možností, patří mezi ně například MailChimp, Ecomail nebo SmartEmailing. Systém propojíte s vaším CORIPO.

      CORIPO přenese do systému všechny kontakty z marketingového seznamu.

    3. Příprava sdělení a rozesílka

      V maileru vytvoříte marketingové sdělení pro tuto konkrétní kampaň.

      V systému poté proběhne rozesílka, monitoring prokliků, evidence nedoručených nebo odmítnutých emailů a další akce.

    4. Přenos informací do CRM

      Informace z maileru jsou následně přeneseny zpět do CORIPO. To následně:

      • hodnotí jednotlivé kampaně,
      • aktualizuje atributy kontaktů pro další kampaně,
      • uchovává informace o tom, kdo dostal jakou zprávu.

    Proč si to pořídit?

    • Automatizované přenosy - Přenos dat mezi CRM a mailerem se nedělá ručně. Systémy to umí automaticky!
    • Komplexní přehled - Díky vzájemné integraci mají oba systémy (a vy s nimi) přehled o všech datech i operacích s nimi.
    • Napojení na více mailerů - Kromě zmíněných MailChimp, Ecomail a SmartEmailing se CORIPO dokáže samozřejmě napojit i na další mailery.
    • Přehledné statistiky - CORIPO umí zpracovat data a stav kampaní do přehledných statistik.
    Konzultace řešení zdarma

    Třeba takto může vypadat výstup kampaně.

    • Kolik emailů se odeslalo?
    • Kolik kontaktů si email otevřelo?
    • Kolik z nich kliklo na odkazy?
    • Kolik kliknutí bylo unikátních?
    Pomeranian
    Máte nějaké otázky?
    Zavolejte nám.
    +420 739 081 649