V pohádkovém světě by společnost Istav Media byla hluboká vševědoucí studna, ke které by si lidé chodili pro rady. Naklonili by se, pronesli otázku a ozvěna ve studni by jim poskytla relevantní odpověď.

CORIPO CRM by byl magický pramen na dně studny, jenž by jí dodával kouzelnou moc.

Ve skutečném světě je Istav Media také taková studnice informací. Poskytuje kompletní data z monitoringu stavebního trhu v České republice a na Slovensku, díky čemuž pomáhá svým klientům identifikovat a generovat potenciální zákazníky. Díky Istav Media máte obchodní příležitosti jako na dlani.

CORIPO CRM je ve skutečném světě také takový magický pramen. Je to nástroj, který společnosti Istav Media umožňuje poskytovat vysoce kvalitní služby. Díky tomu, že společnost Istav Media používá CRM systém CORIPO, je schopná poskytovat například službu Chytré volání, která pomáhá celé řadě jejích klientů.

A tak ve výsledku spojením CORIPO a Istav Media vzniká neuvěřitelná synergie, která stojí za velkou částí rozvoje stavebního trhu České republiky a Slovenska.

  • Co je služba Chytré volání?
  • A jak funguje v praxi?

Břemeno telefonování odpadá

Ano, vážně to tak je. Jakmile se klient svěří do rukou společnosti Istav Media a rozhodne se využít služby Chytré volání, bude se cítit lehce, jako by mu někdo sejmul ze zad batoh plný kamení. Istav Media telefonicky osloví potenciální zákazníky svých klientů, odhalí velikost obchodního potenciálu a zajistí další jednání s případnými zákazníky.

Kuriózní je, že ono sejmuté těžké zavazadlo nevezme na svůj hřbet nikdo ze společnosti Istav Media. Nikdo už nepotáhne kameny. A to je zásluha CORIPO. Telefonování v CORIPO totiž není břemenem. A to díky:

Když se zázemí systému CORIPO ujme zkušený tým ze společnosti Istav Media, není možné, aby potenciální zákazníci zůstali skrytí.

“Oslovili jsme pro zákazníka 143 dodavatelů a ušetřili mu 60 hodin práce.”

Spolupráce probíhala mezi společností Istav Media a jejím klientem – výrobcem kotvících systému. Klientovy klíčové potřeby byly následující.

  • Získat další potenciální zákazníky.
  • Získat nové pravidelné odběratele kotvících systémů.
  • Zvýšit počet obchodních schůzek u těchto nových zákazníků.
  • Zbavit se nechtěného volání a administrativy.

Zaměstnanci společnosti Istav Media ze své databáze vybrali vyhovující stavby, u kterých předpokládali potenciál pro odběr kotvících systémů. Šlo o stavby, které byly ve fázi realizace či přípravy před stavbou. Oslovili 143 potenciálních zákazníků, čímž svému klientovi ušetřili 612 hovorů a 60 hodin práce. Úspěšnost jejich vyjednávání činila 24 % a zajistili svému klientovi 34 nových zájemců!

Poslechněte si případovou studii na toto téma a získejte o něm více informací.


Kouzelný pramen možná není na první pohled vidět, ale jeho moc je kolosální!