• Zpět
  • Vyzkoušet
    Požádat o demo

    Konfigurace kalendáře

    Lze nastavit:

    1. Stahovat kalendář do CRM 
      • Potvrzení, že si přejete stahovat události z Outlook kalendáře do schůzek v CRM. 
    2. Stahovat kalendář do Outlooku 
      • Potvrzení, že si přejete stahovat události ze schůzek v CRM do Outlook kalendáře. 

    Pro odstranění účastníků z kalendáře nutno použít tlačítko „X odstranit“ v upravovacím pohledu události v sekci plánování. 

    1. Počet DNÍ před i po, kdy se bude kalendář aktualizovat. 
      • Nastavením této hodnoty určíte časové rozmezí, ve kterém budeme hledat změny v Outlook kalendáři. 
      • Hodnota je ve dnech a musí být v celých číslech. 

    Není totiž potřeba hledat změny v událostech, které proběhli před měsíci. Proto pro využití tohoto spojení s Office 365 je nutné určit počáteční i koncové datum, ve kterém bude Office změny hledat. 

    1.  Stahovat z Outlooku / nahrávat do Outlooku události v kategorii: 
      • Nastavením tohoto pole zvolíte, která Outlook kategorie bude s CRM synchronizována. 
      • Musí být přesný název. 

    Pokud bude pole ponecháno prázdné, budou se stahovat všechny události. 

    1. Stahovat události z Outlook kalendáře označené jako soukromé? 
      • Výběr, zda budeme do CRM stahovat události, které si uživatel v Outlooku označil jako soukromé. 
    Máte nějaké otázky?
    Zavolejte nám.
    +420 739 081 649