• Zpět
  • Vyzkoušet zdarma

      Odesláním udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

      Odběr novinek

      Konfigurace kalendáře

      Lze nastavit:

      1. Stahovat kalendář do CRM 
        • Potvrzení, že si přejete stahovat události z Outlook kalendáře do schůzek v CRM. 
      2. Stahovat kalendář do Outlooku 
        • Potvrzení, že si přejete stahovat události ze schůzek v CRM do Outlook kalendáře. 

      Pro odstranění účastníků z kalendáře nutno použít tlačítko „X odstranit“ v upravovacím pohledu události v sekci plánování. 

      1. Počet DNÍ před i po, kdy se bude kalendář aktualizovat. 
        • Nastavením této hodnoty určíte časové rozmezí, ve kterém budeme hledat změny v Outlook kalendáři. 
        • Hodnota je ve dnech a musí být v celých číslech. 

      Není totiž potřeba hledat změny v událostech, které proběhli před měsíci. Proto pro využití tohoto spojení s Office 365 je nutné určit počáteční i koncové datum, ve kterém bude Office změny hledat. 

      1.  Stahovat z Outlooku / nahrávat do Outlooku události v kategorii: 
        • Nastavením tohoto pole zvolíte, která Outlook kategorie bude s CRM synchronizována. 
        • Musí být přesný název. 

      Pokud bude pole ponecháno prázdné, budou se stahovat všechny události. 

      1. Stahovat události z Outlook kalendáře označené jako soukromé? 
        • Výběr, zda budeme do CRM stahovat události, které si uživatel v Outlooku označil jako soukromé. 
      Máte nějaké otázky?
      Zavolejte nám.
      +420 739 081 649