• Zpět
  • Vyzkoušet zdarma

      Odesláním udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

      Odběr novinek

      Konfigurace emailu

      Lze nastavit:

      1. Stahovat maily do CRM. 
        1. Potvrzení, že chcete stahovat maily z propojeného Office 365 účtu do CRM pod přihlášeného uživatele. 

      Outlook vizuálně shlukuje vice odpovědí na stejný email do jednoho emailu, ale ve skutečnosti je to více emailů vypsaných za sebou. Pokud máme takto např. 4 emaily a přesuneme je do složky k synchronizaci, tak se stáhnou 4 emaily zvlášť.

      1. Stahovat maily do Outlooku. 
        • Potvrzení, že si přejete nahrát emaily, které máme v CRM přiřazené k přihlášenému uživateli,

      do propojeného účtu Office 365. 

      1. Stahovat emaily novější než: 
        • Nastavením tohoto datumu zamezíme stahování emailů starších než uvedené datum. 
        • Datum musí být ve formátu RRRR-MM-DD.

      Datum se po proběhnutí synchronizace změní na datum předchozího dne, aby se zamezilo      probírání se maily, které již máte stažené.

      1. Pro zpětné synchronizování e-mailů je nutné, aby datum bylo upraveno na dobu před tím,

      než mu nově přesunuté e-maily došly.

      Je 1.6. a přesunete si do složky email s datumem přijetí 12.4. a pokud chcete tento email stáhnout do CRM je nutné přenastavit datum na dříve než 12.4., tedy 11.4.

      1. Emaily v Outlooku ukládat do a stahovat ze složky: 
        • Vyplněním tohoto pole uvedete název složky v Outlooku, se kterou chceme CRM synchronizovat. Pokud pole bude NEVYPLNĚNO, tak dojde k defaultnímu použití složky inbox/doručené. 
        • Název musí být přesný i co se velkých a malých písmen týče.

      Všechny e-maily vytvořené v CRM se také uloží do této složky. Vytvořená složka nesmí nést stejný název jako složka určená pro synchronizaci kontaktů.

      Důležitá poznámka:

      Pokud email smažete/přesunete do jiné složky, tak Outlook ve skutečnosti zprávu smaže a vytvoří novou s novým ID v nové složce. Pokud email poté vrátíte do stejné složky, tak se stane to samé. Pokud mezi každou z těchto akcí byla provedena synchronizace, tak na straně CRM budou 3 nebo 2 kopie toho samého mailu (záleží, jestli synchronizujete jen složku nebo všechno), jelikož Microsoft místo přepisování ID složky u emailu, email kompletně maže a poté vytváří kopii s jiným unikátním ID. 

      Máte nějaké otázky?
      Zavolejte nám.
      +420 739 081 649