• Zpět
  • Vyzkoušet zdarma

      Odesláním udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

      Odběr novinek

      SharePoint – Jak vytvořit webovou skupinu?

      Při volbě SharePointu jako chtěného úložiště pro integraci s CORIPO je nutné vybrat skupinu, která koresponduje se skupinama v SharePointu a poté také zvolit konkrétní složku. Pokud skupinu ještě nemáte založenou, tak lze založit následujícím způsobem.

      1. Vyberte/vytvořte skupinu na startovní stránce SharePointu
      Obrázek 1 – Krok č.1
      1. Vytvořte nový týmový web
      Obrázek 2 – Krok č.2
      1. Vyplnění povinných polí
      Obrázek 3 – Krok č.3

      Při založení webu je nutné vyplnit název webu, zvolit nastavení soukromí, vybrat jazyk a případně nový web doplnit o jeho popis. Poté kliknout na tlačítko „Další“, kterým přejdete do dalšího kroku.

      1. Přidání dalších vlastníků/členů
      Obrázek 4 – Krok č.4

      Pokud chcete přidat další vlastníky nebo členy nového týmového webu, tak je to možné právě v kroku č.4. Přidaní noví vlastníci/členové dostanou obratem e-mail, který je uvítá na novém webu a ve skupině Office 365. Po přidání klikněte na tlačítko „Dokončit“ a poté budete přesměrování do nového týmového webu.

      1. Vytvoření stránky
      Obrázek 5 – Krok č.5

      Pokud jste vytvořili nový týmový web, tak pro integraci je také nutné vytvořit novou stránku/složku, kterou je potřeba při napojení na SharePoint zvolit.

      1. Volba šablony
      Obrázek 6 – Krok č.6

      Dvouklikem levým tlačítkem myši zvolte šablonu pro vaši novou stránku.

      1. Dokončení tvorby nové stránky
      Obrázek 7 – Krok č.7

      Zadejte název nové stránky, případně i text a poté klikněte na tlačítko „Publikovat“.

      1. Přidání nové stránky do navigace
      Obrázek 8 – Krok č.8

      V posledním kroku č.8 už jen přidejte novou stránku do navigace a přiřaďte ji pro integraci v CORIPO.

      Máte nějaké otázky?
      Zavolejte nám.
      +420 739 081 649