Vyzkoušet
Požádat o demo

Konfigurace kalendáře

Konfigurace kalendáře

Lze nastavit:

  1. Stahovat kalendář do CRM 
    • Potvrzení, že si přejete stahovat události z Outlook kalendáře do schůzek v CRM. 
  2. Stahovat kalendář do Outlooku 
    • Potvrzení, že si přejete stahovat události ze schůzek v CRM do Outlook kalendáře. 

Pro odstranění účastníků z kalendáře nutno použít tlačítko „X odstranit“ v upravovacím pohledu události v sekci plánování. 

  1. Počet DNÍ před i po, kdy se bude kalendář aktualizovat. 
    • Nastavením této hodnoty určíte časové rozmezí, ve kterém budeme hledat změny v Outlook kalendáři. 
    • Hodnota je ve dnech a musí být v celých číslech. 

Není totiž potřeba hledat změny v událostech, které proběhli před měsíci. Proto pro využití tohoto spojení s Office 365 je nutné určit počáteční i koncové datum, ve kterém bude Office změny hledat. 

  1.  Stahovat z Outlooku / nahrávat do Outlooku události v kategorii: 
    • Nastavením tohoto pole zvolíte, která Outlook kategorie bude s CRM synchronizována. 
    • Musí být přesný název. 

Pokud bude pole ponecháno prázdné, budou se stahovat všechny události. 

  1. Stahovat události z Outlook kalendáře označené jako soukromé? 
    • Výběr, zda budeme do CRM stahovat události, které si uživatel v Outlooku označil jako soukromé. 
Pomeranian
Máte nějaké otázky?
Zavolejte nám.
+420 739 081 649