Lze nastavit:
Outlook vizuálně shlukuje vice odpovědí na stejný email do jednoho emailu, ale ve skutečnosti je to více emailů vypsaných za sebou. Pokud máme takto např. 4 emaily a přesuneme je do složky k synchronizaci, tak se stáhnou 4 emaily zvlášť.
do propojeného účtu Office 365.
Datum se po proběhnutí synchronizace změní na datum předchozího dne, aby se zamezilo probírání se maily, které již máte stažené.
než mu nově přesunuté e-maily došly.
Je 1.6. a přesunete si do složky email s datumem přijetí 12.4. a pokud chcete tento email stáhnout do CRM je nutné přenastavit datum na dříve než 12.4., tedy 11.4.
Všechny e-maily vytvořené v CRM se také uloží do této složky. Vytvořená složka nesmí nést stejný název jako složka určená pro synchronizaci kontaktů.
Důležitá poznámka:
Pokud email smažete/přesunete do jiné složky, tak Outlook ve skutečnosti zprávu smaže a vytvoří novou s novým ID v nové složce. Pokud email poté vrátíte do stejné složky, tak se stane to samé. Pokud mezi každou z těchto akcí byla provedena synchronizace, tak na straně CRM budou 3 nebo 2 kopie toho samého mailu (záleží, jestli synchronizujete jen složku nebo všechno), jelikož Microsoft místo přepisování ID složky u emailu, email kompletně maže a poté vytváří kopii s jiným unikátním ID.