Při volbě SharePointu jako chtěného úložiště pro integraci s CORIPO je nutné vybrat skupinu, která koresponduje se skupinama v SharePointu a poté také zvolit konkrétní složku. Pokud skupinu ještě nemáte založenou, tak lze založit následujícím způsobem.
Při založení webu je nutné vyplnit název webu, zvolit nastavení soukromí, vybrat jazyk a případně nový web doplnit o jeho popis. Poté kliknout na tlačítko „Další“, kterým přejdete do dalšího kroku.
Pokud chcete přidat další vlastníky nebo členy nového týmového webu, tak je to možné právě v kroku č.4. Přidaní noví vlastníci/členové dostanou obratem e-mail, který je uvítá na novém webu a ve skupině Office 365. Po přidání klikněte na tlačítko „Dokončit“ a poté budete přesměrování do nového týmového webu.
Pokud jste vytvořili nový týmový web, tak pro integraci je také nutné vytvořit novou stránku/složku, kterou je potřeba při napojení na SharePoint zvolit.
Dvouklikem levým tlačítkem myši zvolte šablonu pro vaši novou stránku.
Zadejte název nové stránky, případně i text a poté klikněte na tlačítko „Publikovat“.
V posledním kroku č.8 už jen přidejte novou stránku do navigace a přiřaďte ji pro integraci v CORIPO.