Velmi často se účastníme výběrových řízení na systém. Většina klientů vybírá systém podle toho jaké mají funkcionality a hodnotí jestli je tlačítko napravo nebo nalevo a jestli jde kopírovat nebo exportovat atp. My z praxe, ale víme, že většina konkurenceschopných systémů je hodně funkcionalitami podobná a tudíž je prakticky jedno jaký systém implementujete…

Velmi často se účastníme výběrových řízení na systém a většina klientů vybírá systém podle toho jaké mají funkcionality a hodnotí jestli je tlačítko napravo nebo nalevo nebo jestli jde kopírovat nebo exportovat atp.

My z praxe, ale víme, že většina konkurenceschopných CRM systémů je hodně funkcionalitami podobná a tudíž je prakticky jedno jaký systém implementujete…

Jak se tedy má klient orientovat?

Jsme přesvědčení, že podle atributů dodavatele:

  • Měl by mít vlastní názor a zkušenosti.
  • Dokáže Vám něco přinést?
  • Jak rychle je ochoten a umí dělat změny v systému?
  • Kolik změny budou obecně stát a jestli je budete ochotni platit v budoucnu (implementací to nekončí).
  • A v neposlední řadě – jak je vám sympatický?

Proč si to myslíme?

  • Když Vám bude někdo nesympatický tak s ním nechce nikdo komunikovat a nikam se systém nepohne
  • Dodavatel, který nemá vlastní názor nemá většinou ani zkušenosti. Takovému je potřeba se vyhnout neboť nic zajímavého nenabídne a nedokáže Vás jako klienta usměrnit.
  • Když Dodavatel nebude chtít nebo umět dělat na systému úpravy tak jej nedonutíte ani penězi. A v podstatě schopnost a možnost úpravy, změny systému je pro Klienta klíčová neboť i svět se kolem nás mění…
  • Když na to nebudete mít Peníze tak Vám bude i sebelepší systém na nic. Máme klienta, který si objednal systém u konkurenta, na který neměl nebo spíš nebyl ochoten za něj platit požadované obnosy, tak po několika měsících systém měnil.

Přesvědčte se sami a mrkněte na CORIPO.