Sedí v něčem, co se sudu podobá, na sobě má jen světlou látku omotanou kolem pasu. Jeho vlasy a vousy si žijí svým vlastním životem a on zírá na lucernu, kterou drží v rukách. Kolem jeho nejskromnějšího příbytku sedí čtyři psi a klidně jej pozorují. Tak ztvárnil Díogena ze Sinópé Jean-Léon Gérôme na svém obraze z roku 1860.

Proč Díogenés sedí v takto nuzných podmínkách uprostřed města? Je to jeho bydliště.

Díogenovi by nikdo dům neprodal. Radikálně totiž zastával kynismus – byl přesvědčen, že vymoženosti civilizace jsou opovrženíhodné, a žil skromně a prostě.

Jste-li realitní makléři, máte štěstí, že lidé dnes pravděpodobně v sudu žít nechtějí. Chtějí majestátní domy, rozlehlé zahrady, luxusní byty a hnízdečka pro své rodiny. Přesto nepodlehněte dojmu, že to bude snadné, když nebudete jednat s Díogeném. I v prostředí, kde lidé bydlet chtějí, budete potřebovat správné informace, abyste dosáhli brilantních výsledků. Samozřejmě, možná vám to nyní docela jde i bez nich, ale se CRM vám to vždycky půjde lépe.

Proč jako realitní makléři potřebujete CRM?

  • Abyste vždy věděli, s kým máte tu čest.

Jako realitní makléř pracujete s velkou spoustou klientů. V jednu chvíli máte rozhozené sítě do všech světových stran. Je jich mnoho. A aby toho nebylo málo, nejednáte pouze s klienty, ale také třeba s lokálními podniky, poskytovateli hypoték, záručními společnostmi, instalatéry, … CRM vám poskytne možnost vytvořit si ucelenou databázi všech kontaktů a kontakty třídit a filtrovat. Bude se vám pracovat snáze.

CRM je rovněž skvělý nástroj pro budování vztahů s klienty. Buďte pozorní a všímejte si, jací vaši klienti jsou (a to i mimo oblast realit). Co rádi dělají? Co je zajímá? Z čeho mají strach? Jak vypadá jejich rodina? Se CRM budete mít všechny informace pohromadě a budete vždy připraveni poskytnout klientovi správnou pokličku na jeho hrnec. A víte co dělá spokojený klient? Doporučuje dál.

  • Aby vaše důležitá rozhodnutí byla náležitě podložena.

Co když ten obchod, jemuž věnujete stovky hodin práce, nakonec neklapne? Správně nastavené CRM tomu dokáže předejít! Díky analýzám v CRM budete schopni identifikovat preference klientů a dokonce u nich určit pravděpodobnost budoucí dohody. Informovaná rozhodnutí budete dělat díky reportovacím nástrojům, přesným analýzám a přehledným grafům.

  • Aby s vámi byla radost komunikovat.

Jak zazářit v komunikaci, co se náplně konverzace týče, už bylo zmíněno v prvním bodě. Je ale třeba zvládnout komunikaci i po technické stránce. Zabijáky úspěšných dohod jsou ztracené a zapomenuté zprávy a dlouhé prodlevy mezi odpověďmi. Ukažte lidem, se kterými jednáte, že si jich vážíte. CRM je totiž i skvělý komunikátor

Můžete také nastavit automatické odpovědi, kterými dáte klientům najevo, že jejich zpráva v pořádku dorazila a že odpovíte co nejdříve.

  • Abyste byli v obraze i v terénu.

Nečekané problémy i každodenní záležitosti agilně podchytíte i mimo kancelář. A to díky mobilní aplikaci. Z mobilní aplikace můžete například přímo telefonovat nebo se nechat navigovat na místo určení.


CORIPO CRM je na nemovitosti expert. Má přehled o nabídce, poptávce i organizaci prohlídek, rovněž uchovává informace o minulém vývoji. Kdo, kdy, kde a za kolik? Už žádné pochybnosti!