Do systému se Leady mohou dostat celkem dvěma způsoby.
Způsob – lead se propíše automaticky z webového formuláře, PPC kampaně, emailové kampaně či díky platformě Leady.CZ.
Způsob – dostanete vizitku a manuálně do systému zájemce zadáte a následně s ním pracujete.
Pro manuální přidání nového zájemce klikněte na tlačítko „Nový záznam“. Přidávání zájemců pocházejících ze specifických zdrojů může být i zcela automatizované – z webového formuláře, Leady.cz apod.
Obrázek 1 – Tvorba zájemce
Modrá oblast – jako první krok je vhodné zvolit stav zájemce, ve kterém se nachází.
Červená oblast – při zadání názvu společnosti nebo IČO je možné s pomocí bočních tlačítek vyčíst základní informace přímo z ARESU a prověřit případné záznamy v insolvenčním rejstříku. Také s pomocí tlačítka G je možné vyhledat firmu v Google vyhledávači, který se otevře v nové záložce.
Zelená oblast – poté klikněte na uložit a zájemce se úspěšně vytvoří.
Obrázek 2 – Uložení nového záznamu
Pozn.: Jedná se o nejtypičtější scénář, kdy obchodník nebo jiný pracovník firmy dostane vizitku a potřebuje ji založit do systému.