Jednoduše řečeno, zájemce je jednotlivec nebo organizace se zájmem o to, co prodáváte. Zájem je vyjádřen sdílením kontaktních informací, jako je jméno, příjmení, telefonní číslo atp.
Definice se zdá být tak jednoduchá, až se možná zdá, že otázka „Co je to Lead?“ nestojí za odpověď.
Opak je ale pravdou.
Není totiž lead, jako lead. Marketéři si totiž velmi libují v počtu generovaných potenciálních zákazníků a zavírají oči před neustálými stížnostmi z prodejního oddělení na jejich kvalitu.
Je potřeba lépe synchronizovat váš marketingový a prodejní tým. Společnosti, kterým se to daří, tak dosahují průměrného ročního růstu 20 %. Zatímco společnosti se špatnou symbiózou prodeje a marketingu se potýkají zcela pochopitelně s poklesem tržeb, či dokonce úpadkem.
Tedy zásadně.. váš prodejní a marketingový tým se musí shodnout na tom, co je pro vás ideální relevantní lead a pracovat tak na jejich generování.