• Zpět
  • Vyzkoušet
    Požádat o demo

    Jak zájemci/leady vznikají?

    Do systému se Leady mohou dostat celkem dvěma způsoby.

    1. Automatizovaný zápis – lead se propíše automaticky z webového formuláře, PPC kampaně, emailové kampaně či díky platformě leady.cz.
    2. Ruční – dostanete vizitku a manuálně do systému zájemce zadáte a následně s ním pracujete.

    Pro manuální přidání nového zájemce klikněte na tlačítko „Nový záznam“. Přidávání zájemců pocházejících ze specifických zdrojů může být i zcela automatizované – z webového formuláře, Leady.cz apod.

    Obrázek 1 – Tvorba zájemce
    1. Modrá oblast – jako první krok je vhodné zvolit stav zájemce, ve kterém se nachází.
    2. Červená oblast – při zadání názvu společnosti nebo IČO je možné s pomocí bočních tlačítek vyčíst základní informace přímo z ARESU a prověřit případné záznamy v insolvenčním rejstříku. Také s pomocí tlačítka G je možné vyhledat firmu v Google vyhledávači, který se otevře v nové záložce.
    3. Zelená oblast – poté klikněte na uložit a zájemce se úspěšně vytvoří.
    Obrázek 2 – Uložení nového záznamu

    Pozn.: Jedná se o nejtypičtější scénář, kdy obchodník nebo jiný pracovník firmy dostane vizitku a potřebuje ji založit do systému.

    Pomeranian
    Máte nějaké otázky?
    Zavolejte nám.
    +420 739 081 649