E-mail marketing je tu s námi už poměrně dlouhou dobu a i přes rozšířené další marketingové nástroje, si e-mailová komunikace stále drží své místo. Téměř každý z nás má minimálně jeden e-mail, který kontroluje alespoň jednou denně. Spousta firem ovšem na tuto skutečnost zapomíná a připravuje se tak o možnost zaujmout co nejvíce zákazníků.

Kde se často stává chyba?

Některé podniky přimějí svůj prodejní tým kontaktovat nové potenciální zákazníky bezprostředně předtím, než tzv. „vychladnou“. Může se však stát, že tito potenciální zákazníci nejsou ještě zcela připraveni na to, aby je kontaktoval váš obchodník.

Jen proto, že si kontakt stáhl z vašeho webu bezplatný e-book ještě neznamená, že chce mluvit i s vaším prodejním týmem.

Proto je dobré využívat emailových work-flow, které postupně „vychovávájí“ vaše potenciální zákazníky. Pokud odběratelům nabízíte relevantní a poutavé e-maily, tak se kontakt dozví více o vaší společnosti a bude mnohem vnímavější, když ho kontaktuje váš prodejní tým.

Pokud máte emailové work-flow navrženo tak, aby vychovávalo potenciální zákazníky, tak je to obrovská výhra i pro váš prodejní tým. Získají totiž přímo v CRM systému detailní statistiky o tom, s jakými e-maily se zákazník setkal a jaký typ obsahu jej zajímal. S čímž pak mohou velmi dobře pracovat a zvýšit tak výrazně konverzní poměry.

Je k něčemu podrobnější segmentace?

Jedním z nejúčinnějších, ale často přehlížených způsobů práce s marketingovými seznamy je segmentace e-mailových kontaktů do různých skupin na základě jejich atributů, vzorců chování a dalších relevantních podmínek. Pokud rozdělíte hlavní seznam na několik menších seznamů, tak můžete vašim odběratelům posílat cílenější e-maily. To nejen zvyšuje míru zájmu a konverze, ale také budete mít spokojenější zákazníky.

Nejde totiž jen o přilákání nových zákazníků. Klíčovým způsobem, jak zvýšit příjmy, je přimět stávající zákazníky, aby s vaší značkou utráceli více po celou dobu jejich „životnosti“.

Navíc díky šikovným notifikacím, které CORIPO nabízí, můžete vašim zaměstnancům posílat interní e-maily, pokud a kdy příjemce e-mailu provede konkrétní akci. A díky zpětnému reportingu můžete vše velmi rychle vyhodnocovat a určit velmi přesně oblasti, ve kterých je potřeba se zlepšit.

Jaký zvolit nástroj pro hromadnou komunikaci?

Pokud ještě nevyužíváte žádný nástroj pro hromadný e-mailing nebo nejste spokojení se svým stávajícím řešením, tak určitě nevynechejte ze svého hledáčku velmi šikovný Ecomail, díky kterému začnete komunikovat se zákazníky jednoduše, automaticky a s individuální péčí.

Pro přechod na produktové stránky – klikněte ZDE.