Přestože CRM řešení jsou velmi často velmi robustní, tak málokdy jsou vytvořeny tak, aby vyhovovaly všem vašim potřebám – zvlášť pokud máte jedinečné pracovní postupy. Spíše než vkládat obrovské výdaje do složitého a těžkopádného krabicového CRM systému, je tak mnohem výhodnější ho vytvořit na míru cíleně a integrovaně.

Proč je důležité přizpůsobit CRM na míru podniku a ne naopak?

I když se může zdát velmi náročné vytvořit CRM systém na zakázku, tak ve skutečnosti to trvá mnohem méně času než ohýbat nějaké neflexibilní řešení.

Zde je pět klíčových důvodů, proč byste si měli nechat CRM sestavit na míru tak, aby vyhovovalo specifickým potřebám vaší společnosti.

  1. Krabicové řešení CRM je plné funkcí, z nichž některé nemusí být charakteristické pro pracovní postupy vašeho podnikání. Tyto nadbytečné funkce poté zvyšují složitost systému. A máte pravdu – složitost vás zbavuje jak času, tak peněz. Když se rozhodnete pro CRM na zakázku, tak získáte přesně to – co chcete, bez nevítaných složitostí.
  2. Ultramoderní přizpůsobitelné CRM vám umožní navázat spojení s řadou nepostradatelných obchodních nástrojů, jako jsou Microsoft Office 365, Mailchimp a mnoho dalších. To znamená, že každé oddělení může i nadále využívat stávající softwary a procesy.
  3. U flexibilního CRM jsou přírůstkové výdaje na zahrnutí nových funkcionalit nad rámec stávajících také znatelně nižší.
  4. Při šití CRM na míru nejenže zapojíte různá oddělení k vývoji, ale také zajistíte přesnost, dostupnost a konzistenci údajů o vašich zákaznících. V důsledku toho si všechny týmy ve vaší společnosti mohou vyměňovat zcela aktuální informace.
  5. Krabicová řešení se sice mohou zdát z počátku finančně výhodná, ale pokud máte unikátní firemní procesy, tak u krabicového CRM velmi rychle narazíte. Objeví se velmi rychle potřeba dalších výdajů na jeho rozšíření, pokud to ovšem bude možné, že?

Když se rozhodnete postavit individuální CRM systém, tak položíte pevný základní kámen pro celý váš podnik. V důsledku toho pro vás bude mnohem snazší docílit požadovaného obchodního růstu a s tím spojené vyšší ziskovosti.