Založení Nabídky |
Nová |
Pokud je založena Nabídka tak je jí nastaven Stav = Nová. Stav se nemění ručně, ale pouze systémem.
|
Doplnění Produktu do Nabídky |
Připravuje se |
V případě, kdy je do Nabídky doplněn Produkt tak se automaticky změní stav = Připravuje se. |
Aktivace Nabídky |
Aktivní |
Pokud Uživatel vytvořil nabídku a je podle něj v pořádku tak klikne v detailu Nabídky na
tlačítko Aktivovat. Poté se vyhodnocuje, jestli je Nabídku potřeba schválit. |
Schvalování Nabídky |
Schvaluje se |
Pokud bylo vyhodnoceno, že je potřeba Nabídku schválit nastaví se Stav = Schvaluje se a
spouští se
Schvalovací proces. |
Zamítnutá |
V případě, že schvalovatelé neschválí Nabídku změní se jí Stav = Zamítnutá. |
Vytvoříme novou verzi |
Další verze |
Pokud je Nabídka Stav = Zamítnutá nebo klient chce jinou verzi Nabídky tak v detailu Nabídky
klikne na tlačítko „Nová verze“ a původní verzi Nabídky se změní Stav = Další verze, provede se vazba
na nově vytvořenou verzi a vytvoří se zcela nová identická Nabídka včetně Produktů se Stavem = Nová.
|
Odeslání klientovi a komunikace |
Aktivní |
V případě, že byla Nabídka schválena nebo nepotřebovala schválení tak má Stav = Aktivní.
V takovémto případě může Uživatel odeslat Nabídku pomocí emailu a tisknout ji dle potřeby.
Nabídku, která má Stav = Aktivní automaticky systém přenáší do DAX. |
Klient se rozhodl pro tuto nabídku |
Vyhráli jsme |
V případě, že se klient rozhodl pro tuto nabídku tak klikne na tlačítko „Uzavřít jako Vyhráli jsme“,
nastaví se Nabídce Stav = Vyhráli jsme. |
Klient nebo my Nabídku nechceme |
Prohráli jsme |
Klient
jednoduše Nabídku nepřijal, nelíbí se mu – potom klikne Uživatel na tlačítko „Uzavřít Nabídku“ a
vybere Stav = Prohráli jsme.Vyplní důvod prohry |
Zrušeno námi |
My nechceme tuto nabídku klientovi dodat – potom klikne
Uživatel na
tlačítko „Uzavřít Nabídku“ a vybere Stav = Zrušeno námi |
Zrušeno klientem |
Klient se rozhodl, že nebude nákup realizovat
vůbec – potom klikne Uživatel na tlačítko „Uzavřít Nabídku“ a vybere Stav = Zrušeno klientem |