• Zpět
  • Vyzkoušet
    Požádat o demo

    Důležité poznámky

    1. Pokud kontakt existuje na straně Ecomailu, ale neexistuje na straně CRM, tak se kontakt vytvoří jako Zájemce se zdrojem zájemce „Ecomail“ a všemi údaji, které jsou o tomto kontaktu v Ecomailu.
    2. Pokud se kontakt odhlásí z odběru, tak je na straně CRM odhlášen ze všech odběrů
      • V detailu kontaktu uvidíte jeho emailovou adresu červeně a přeškrtnutou, což značí, že si nepřeje být na tento email kontaktován. 
      • Následně kontakt odeberete ze všech ostatních Ecomail seznamů 
      • V Marketingovém seznamu tento kontakt zůstane.
    3. Mezi další funkcionality patří kontrola aktuálních údajů o Ecomail Seznamech a Kontaktech 
      • Pokud změníte název Ecomail seznamu, tak se změna při další synchronizaci projeví i na straně CRM 
      • Pokud v detailu kontaktu na straně CRM nebo Ecomailu dojde ke změně (např. jméno, email, příjmení…), tak se při další synchronizaci změna propíše i na druhou stranu.
    4. V základu synchronizujete Zájemce, Kontakty a Firmy
      • Synchronizuje se pouze primární adresa.
    5. Intervaly synchronizace lze nastavit zcela libovolně. (Od 1. minuty až po neomezeně)
    Máte nějaké otázky?
    Zavolejte nám.
    +420 739 081 649