Potřebujete širokospektrální řešení CRM, které splní každé vaše přání, nebo jste nenároční, potřebujete pouze základní funkcionalitu CRM a nechcete platit za funkcionality, které u vás ve firmě nevyužijete?

Ať už jste odpověděli jakkoliv, CORIPO je tady pro vás. Tedy přesněji řečeno: jeden ze dvou licenčních balíčků CORIPO je tady pro vás!

Od 1. 7. 2022 jsme pro naše klienty a potenciální klienty připravili nový licenční model, díky kterému bude už od začátku CORIPO perfektní pokličkou na váš hrnec.

Basic řešení

Basic řešení je základní balíček modulů a funkcionalit, které vytvoří kvalitní bázi pro vaši práci.

Na čem stojí vaše základní CRM?

Mezi základní funkcionality patří:

  • evidence firem a kontaktů,
  • tvorba historie komunikace (aktivity) včetně zobrazení v kalendáři,
  • sledování a evidence obchodního potenciálu,
  • správa nabídek, produktových katalogů a ceníků,
  • fakturace,
  • e-mail klient,
  • správa dokumentů,
  • marketingové seznamy,
  • reporty a grafy,
  • webové služby, API.

Dále je samozřejmostí uživatelská podpora (helpdesk), provoz v cloudu, mobilním CRM a datový prostor 5 GB (možnost dokoupení další kapacity).

Professional řešení

Představte si jej jako atom, jeho jádrem je balíček basic, který poskytuje kvalitní základ, ale navíc, protože vaše práce je natolik komplexní, že vyžadujete ještě moudřejší CRM, se kolem jádra stáčí bohatý obal plný pokročilejších funkcionalit.

Co bude vaše profesionální CRM umět?

  • Vše, co umí basic řešení.

Funkcionality, které v professional řešení získáte navíc:

  • správa zájemců: potenciální klienti se vám do CRM načtou z webových formulářů nebo ze služby leady.cz,
  • automatické či ruční vytváření objednávek přímo z nabídek,
  • vytváření a správa smluv,
  • šablony fakturace,
  • plány prodeje,
  • správa projektů a speciálních požadavků (např. reklamací),
  • integrace na Microsoft 365 či Google,
  • správa marketingových kampaní (včetně dárků pro klienty),
  • administrativní rozhraní pro vaše uživatelské úpravy.

V rámci uživatelské podpory máte kromě helpdesku dostupnou také hot-line, můžete provozovat CRM na vlastním serveru a váš datový prostor je neomezený. Mobilní CRM je samozřejmostí.

Kompletní informace o novém licenčním modelu najdete ZDE.