Přizpůsobení CRM systému vašim konkrétním potřebám otevírá způsoby, jak z takto cenného nástroje získat mnohem větší hodnotu. Z naší praxe víme, že jen s přizpůsobeným CRM systémem získáte řešení, které bude podporovat vaše jedinečné obchodní procesy. CRM řešení by se totiž mělo přizpůsobit specifikám vašeho podnikání, nikoli naopak.
S čím je potřeba jistojistě začít?
- Entity a pole
- Formuláře
- Řídicí panely a zobrazení
- Workflow
Entity a pole
Účelem entity je reprezentovat zákazníky, potenciální klienty, partnery a další subjekty, se kterými můžete jako firma komunikovat. Definováním vlastních entit můžete vyvinout konkrétní strategii pro zacházení se zákazníky na základě jejich pozice v prodejním trychtýři.
Všechny entity můžete dále přizpůsobovat prostřednictvím polí. Většina předdefinovaných entit má výchozí sadu polí – jako je jméno, e-mailová adresa, telefon atp. Odebráním nepotřebných polí a přidání vlastních vám umožní efektivněji klasifikovat vaše zákazníky.
Formuláře
Formuláře obvykle umožňují zadávat text, vybírat položky z rozevírací nabídky, zaškrtávat zaškrtávací políčka či přepínat různé možnosti. Přizpůsobením formulářů můžete změnit metody zadávání a zvýšit vypovídací hodnotu. Nezapomínejte totiž, že každý CRM má tak kvalitní předpovědi, jako kvalitní má data!
Formuláře lze také přizpůsobit z hlediska přístupových práv. Můžete vytvářet různé formuláře pro obchodníky a zase jiné pro vaši zákaznickou podporu.
Řídicí panely a zobrazení
Jsou formou vizualizace dat a poskytují uživatelům informace, které potřebují k tomu, aby byli efektivní při svých každodenních aktivitách.
Zobrazení lze přizpůsobit z hlediska zobrazování různých typů dat a způsobů, jak s těmito daty manipulovat – jako je například výběr dat, jejich řazení či zvýrazňování.
Workflow
Workflow jsou automatizované akce, které se obvykle provádějí v nějaké sekvenci. Spíše než procházet nabídky ručně a vybírat jednotlivé akce k provedení, můžete nastavit své workflow podle vlastních pravidel.
Můžete například definovat akci odeslání e-mailu – nastavit časovou nebo spouštěcí podmínku pro jeho odeslání a vytvořit následnou akci na základě jeho výsledku.
A to je vše?
Nebojte, CORIPO má svůj kvalitní základ a jakákoliv úprava je možná. Záleží vždy na vašich jedinečných potřebách, které s vámi probereme a sneseme „modré z nebe“.