• Zpět
  • Vyzkoušet zdarma

      Odesláním udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

      Odběr novinek

      Uzavření a naplánování následné aktivity

      V případě, kdy s klientem telefonujete a dohodnete se např. na tom, že se za 14 dní potkáte, tak můžete přímo z detailu Telefonu naplánovat další následnou aktivitu, aniž byste museli odejít z detailu a znovu předvybírat všechny údaje.

      Funkcionalita je reprezentována tlačítky „Zavři a vytvoř nový hovor“ a „Zavři a vytvoř schůzku“.

      Takto vytvořená funkcionalita provede:

      • Uložení záznamu
      • Nastavení Stavu výchozímu záznamu na Stav = Uskutečněný
      • Vytvoření a zobrazení nového záznamu Schůzky nebo Telefonátu.

      Možnost přímo v hovoru uzavřít daný hovor a naplánovat schůzku, kde se přebírá z hovoru vyplněné atributy, jako např. Týká se, Předmět atp.

      Analogicky je tato funkcionalita i pro Schůzky.

      Obrázek 1 – Telefon – Zavři a vytvoř nový hovor nebo schůzku
      Obrázek 2 – Schůzka – Zavři a vytvoř nový hovor nebo schůzku
      Máte nějaké otázky?
      Zavolejte nám.
      +420 739 081 649