• Zpět
  • Vyzkoušet zdarma

      Odesláním udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

      Odběr novinek

      Deaktivace uživatele

      Pokud zaměstnanec opustí vaši firmu a již nebude váš CRM systém používat, tak je možné pro tyto účely uživatele deaktivovat. Přejdete tedy do administrace viz Obrázek 1.

      Obrázek 1 – Přechod do administrace

      Poté v administraci přejděte do Správy uživatelů, kterou naleznete v kategorii Uživatelé viz Obrázek 2.

      Obrázek 2 – Správa uživatelů

      Ve správě uživatelů vyberte chtěného uživatele a poté v jeho detailů změňte s pomocí výběrového pole stav z „Aktivní“ na „Neaktivní“ viz Obrázek 3.

      Obrázek 3 – Deaktivace uživatele

      Máte nějaké otázky?
      Zavolejte nám.
      +420 739 081 649