Díky kombinaci Microsoft 365 a CRM systému značně zvýšíte produktivitu celé vaší společnosti. Integrace těchto dvou řešení pomáhá zákaznické podpoře, marketingovému i prodejnímu oddělení maximalizovat potenciál všech vašich vztahů se zákazníky.

Microsoft 365 zahrnuje všechny tradiční sady Office aplikací, včetně aplikací Excel, PowerPoint a Word, které jsou založeny na cloudu a platí se jako měsíční předplatné. Měsíční platby za předplatné zahrnují hostování, ukládání souborů a automaticky aplikují nejnovější aktualizace.

Synchronizujte s Microsoft Outlook

Integrace s Microsoft Outlook vám umožní nezávisle pracovat v obou systémech a plnohodnotně synchronizovat e-maily, schůzky, kontakty i úkoly.

  • Synchronizace schůzek – je možné rozlišit, jestli se jedná o soukromé, a je možno nastavit, jestli je chcete přenášet. U schůzek můžete také vybrat kalendář, který chcete přenášet.
  • Přenos kontaktů – je možné definovat, které kontakty budou mezi oběma systémy přeneseny.
  • Synchronizace úkolů – je možné stanovit, jestli budou např. soukromé úkoly přeneseny.
  • Přenos e-mailů – e-maily lze přenášet automaticky nebo manuálně. Je také možno je přiřazovat k libovolným záznamům v CORIPO. E-maily se přenáší včetně příloh a obrázků.

Microsoft Teams v kombinaci s CORIPO

Microsoft Teams je místo, kde můžete na jednom místě spravovat konverzace, soubory a nástroje svého týmu. Integrace CRM systému CORIPO a Microsoft Teams umožňuje uživatelům snadno pracovat s běžnými zákaznickými daty a sdílet soubory přímo z Microsoft Teams. Vaše týmy tak budou produktivnější a obecně efektivnější.

Například jakmile totiž vytvoříte projekt v CORIPU, tak se vaše veškerá komunikace v Teamsech ukládá přímo pod klienta a nepřijdete tak o žádnou informaci, navíc vše si v CRM najdete mnohem snáze.

  • Spolupracujte ve velkém měřítku, nejen na jednom záznamu aplikace (například na prodejní příležitosti), ale také na více záznamech.
  • Použijte integraci Microsoft Teams pro plynulou spolupráci na dokumentech.
  • Spolupracujte na sadě záznamů, jako je například aktivní příležitost, pomocí konverzace Microsoft Teams a získejte snadný přístup k záznamům na cestách.

K čemu synchronizovat Word a Excel?

Díky této velmi užitečné integraci můžete své dokumenty exportovat a provádět hromadné úpravy v online prostředí a poté data vracet zpět rovnou do aplikace CORIPO.

Tato funkcionalita se týká aplikací:

  • Microsoft Word online
  • Microsoft Excel online

CORIPO a SharePoint Online

Díky online SharePointu integrovaného do CORIPO můžete tak snadno načíst vaše zákaznická data a automaticky je připojit k vašim zákaznickým záznamům, jako jsou: příležitosti, firmy, kontakty a další.

SharePoint také poskytuje celofiremní výkonný intranet s hostováním webových stránek a úložištěm obsahu bez dalších nákladů. To pomůže vaší organizaci a efektivnější spolupráci. Můžete zde ukládat tabulky, dokumenty, návrhy a celou řadu dalších dokumentů, které se vztahují k vašim zákazníkům.