Čím více aktivit ve vašem CRM systému provozujete, tím více jste zároveň náchylní k určité chybovosti. Může vám však monitoring systémových aktivit zavčas pomoci?
Ve světě řízení vztahů se zákazníků rozhodně není opravdu málo věcí, se kterými je nutno pracovat nebo minimálně uvažovat nad jejich optimalizací. S moderními CRM systémy, které se používají na několika různých odděleních a napříč několika různými kanály, může dojít k pěknému nepořádku!
CRM by mělo pomoci vašim vedoucím zaměstnancům pracovat chytřeji a umožnit jim rychlejší přístup k datům, díky kterým mohou dělat informovanější rozhodnutí. Právě proto je dobré proaktivně monitorovat podřízené uživatele vaší CRM aplikace.
Technologie CRM může přinášet výhody a sloužit hned k několika aktivitám současně. Čím více aktivit ovšem ve vašem systému provozujete, tím více jste zároveň náchylní k určité chybovosti. Velmi často však platí, že mnoho podniků monitoringu nevyužívá a neřídí tak kvalitu práce svých zaměstnanců. Nicméně je to velmi zbytečná chyba!
„Nasaďte si“ myšlení z pohledu uživatele a zmapujte běžné funkce používané vašimi pokročilými uživateli. Nebo ještě lépe – naplánujte si schůzku se všemi zúčastněnými stranami a identifikujte kritické funkce CRM z jejich pohledu.
Definujte typy problémů, na které byste měli být upozornění a vše proberte s vaším dodavatelem CRM systému. Díky čemuž můžete identifikovat a vyřešit řadu problémů dříve, než se projeví následky zanedbání této aktivity.
Nemáte ovšem čas na sáhodlouhou komunikaci se zaměstnanci a následné řešení s dodavatelem?
Naše aplikace sleduje a kontroluje všechny akce prováděné uživateli, díky čemuž vás ochrání před kritickými problémy a dokonce i zavčas notifikuje při nekalých aktivitách vašich podřízených. Udržuje si přehled o všech akcích prováděných jednotlivými uživateli, které lze následně zobrazit pomocí přehledných tabulek, či grafů.