• Zpět
  • Vyzkoušet
    Požádat o demo

    Servisní řešení

    Protože služby jsou dnes klíčové!

    Prodáváte produkty, které vyžadují následnou péči? Poskytujete servisní služby?

    Řešte to s naším Servisním řešením a buďte perfektní!

    CORIPO se postará o hladký průběh vašich činností. Díky němu budou vaše procesy organizované a bezchybné.

    Správní lidé, místa i časy ve 3 krocích.

    1. Evidence požadavku

      Klient zadá požadavek na servis přes klientský portál, telefonicky, emailem nebo přes webový formulář. Vám se všechny požadavky automaticky shromáždí ve vašem CORIPO CRM systému

      Pracovníci servisní organizace požadavky ověřují, třídí, doplňují informacemi a připravují podklady pro servisní výjezd.

      Klient dostává notifikaci o přijetí jeho požadavku.

    2. Plánování výjezdu

      Ověřený servisní požadavek přebírá manažer servisních techniků a plánuje výjezd. Servisní technik, který na výjezd pojede, získává komplexní informace obsahující:

      • kdy a kam pojede,
      • jaké zařízení bude opravovat,
      • povahu opravy.

      Díky tomu si připraví veškeré nářadí a náhradní díly, nedochází k prostojům.

      Klient dostává notifikaci o naplánovaném výjezdu.

    3. Servisní výjezd

      Výjezd servisního technika je naplánován a trasován pomocí GPS technologie. Díky tomu je optimálně nastaveno pořadí klientů. Systém navíc rozepisuje cestovní náklady podle skutečnosti.

      Servisní technik použije aplikaci k identifikaci zařízení na základě vytvořených čárových kódů. Poté do aplikace zapisuje veškeré informace o provedených opravách či revizích, toto může doplňovat fotografiemi.

      Celý proces přitom v systému může sledovat odpovědná osoba. Všechny procesy jsou evidovány na jednom místě.

      Po provedeném servisu si technik nechává klientem potvrdit úkon a odpovědná osoba může okamžitě práci fakturovat.

      Klient dostává emailem kopii servisního listu.

    Proč si to pořídit?

    • Jednotné zadávání požadavků - Poskytnete svým klientům možnost snadno zadávat požadavky.
    • Klientský portál - Vaši klienti získají přehled o všech svých požadavcích a jejich stavu.
    • Flexibilita - Aktuální promítání změn v požadavcích do systém zajistí informovanost.
    • Včasná fakturace - Fakturace probíhá automaticky po provedení výkonu.
    • Kdekoliv na cestách - Díky mobilní aplikaci mají servisní techniky informace vždy u sebe.
    • Trasování - Optimálně stanovená trasa a přehled o průběhu cesty zajistí GPS technologie.
    • Průzkum stavu - Servisní technik může zaznamenat stav zařízení.
    Konzultace řešení zdarma

    Servisní schéma

    Servisní řešení vážně podchytí potřebné činnosti i agendy!

    Toto je jeho obsah:

    • Firmy – To jsou informace o firmách klientů, ve kterých se provádí servisní výjezdy.
    • Lokality – To jsou konkrétní umístění provozoven firem. Jsou tam umístěna zařízení, ke kterým se provádí servisní výjezdy.
    • Zařízení – To je evidence zařízení klientů. Na těchto zařízeních lze sledovat podrobnosti o servisních výjezdech nebo třeba nákladovost servisních zásahů, poruchovost či náklady na provoz zařízení.
    • Servisní smlouvy – Umožňují evidovat smluvní parametry, ze kterých vychází fakturace servisních výjezdů.
    • Ceníky – To je evidence cen za servis a cestu pro každého klienta, kterého obsluhujete.
    • Zakázky – Klient nahlásí potřebu servisu, to se u vás zaeviduje jako zakázka. U zakázek je možné rozlišovat mezi záručním a pozáručním servisem. Ze zakázek se plánují servisní výjezdy.
    • Servisní výjezdy – Jsou realizace zakázek. Jejich plánování probíhá pomocí servisního kalendáře, kde je možné sledovat také vytíženost servisních techniků.
    • Mobilní sklad a materiál – To je organizace procesu spotřeby materiálu jednotlivých servisních techniků. Mají tedy možnost vozit u sebe materiál na tzv. mobilním skladu a postupně jej dle potřeby využívat. Díky tomuto systému májí jak servisní technici, tak firma přehled o veškerém materiálu a jeho hladině.
    • Lokalizace pozice a trasování – Pomocí GPS technologie může být automaticky počítána ujetá vzdálenost a fakturovány cestovní náklady.
    • Fakturace a napojení na ERP systém – Celý systém lze napojit na ekonomický systém pro usnadnění následné fakturace.

    Jak naše servisní řešení vypadá…

    Servisní moduly se skládá z:

    • PC modulů – je součástí CORIPO
    • Mobilní verze – tato verze slouží pro práci servisních techniků v terénu.

    Servisní kalendář

    Všechny servidsní zakázky je možné zobrazit v servisním kalendáři, kdej e možné plánovat jejich čas a také kdo bude tuto zakázku realizovat.

    Mobilní verze – kalendář servisního technika

    Každý technik má v mobilní verzi svoje servisní zaklázky na daný den nebo týden.

     

    Detail servisní zakázky v mobilní verzi

    Po kliknutí na servií zakzázku se zobrazí její detail, kde může např. vložit fotky nebo vytisknout a poslat servisní protokol.

     

    Kde se nachází místo servisu?

    Pokud servisní technik neví přesně kde se předmět servisní zakázky nachází. Klikne na mapu…

    Co na děláte na servisní zakázce?

    Všechny úkony nabo náhradní díly může servisní technik vložit přímo z mobilního rozhraní.

     

    Pomeranian
    Máte nějaké otázky?
    Zavolejte nám.
    +420 739 081 649