Implementování CRM systému pro podporu obchodních procesů je rozumným krokem pro společnost jakékoli velikosti, která se zajímá o to, jak rozvíjet prodejní procesy a zvyšovat jejich efektivitu.
Naše praxe i statistiky ukazují, že kvalitní CRM systém je opravdu cenným akcelerátorem vašeho obchodního úspěchu. Pomáhá totiž s hned několika různými procesy – od hladké interní komunikace až po relevantní a personalizované marketingové kampaně. CRM prorůstá celou organizací, a tak z jeho používání mohou těžit úplně všichni vaši zaměstnanci. Navíc právě v dnešní době je přizpůsobitelná systémová podpora potřebná více než kdy jindy.
Kde má nejvíce využití?
Nejvíce využití samozřejmě ovšem nachází na oddělení obchodu a zákaznické podpory. A ne nadarmo! Používání CRM pomáhá řídit a zvyšovat prodeje. Konkrétně pomáhá např. při ukládání a organizaci kontaktních informacích o stálých i potenciálních zákaznících. Díky tomu tak můžete sledovat detailně fáze životního cyklu zákazníka a včas identifikovat prodejní příležitosti. Následně řídit aktivity a úspěšně příležitosti zpeněžit.
Dobře zvolený a správně používaný CRM systém může výrazně zvýšit vaše tržby. Správné používání systému je ovšem opravdu nezanedbatelný bod, jelikož každý systém je jen tak dobrý, jako jeho data v něm. I s tím Vám jsme rádi každý den nápomocní.
Adaptace a úpravy na míru
Při výběru CRM systému je velmi důležité uvědomění, že každá společnost je jedinečná a má rozdílné procesy i potřeby. Z tohoto důvodu je důležité vybrat adaptabilní CRM software. V základních věcech si je spousta CRM systému podobná a ve většině z nich zpravidla najdete: kontaktní karty, funkce pro správu příležitostí, sledování výkonu prodeje atp. Co však dělá systém efektivní je právě jeho přizpůsobení. Stejně jako v dnešním marketingu, je extrémně důležitá personalizace, tak stejně tak důležité a efektivní je individuální přizpůsobení i v CRM systémech.
CORIPO má svůj kvalitní základ, který lze pohodlně přizpůsobovat pro různé procesy. Prakticky jakákoliv úprava je možná.
- Přizpůsobte informace – pouze dostatečné informace o zákaznících umožňují činit informovaná, a tedy i ta nejlepší rozhodnutí. Díky tomu můžete např. včas implementovat účinnější marketingovou strategii.
- Přizpůsobte komunikaci – dostatečné informace o klientech také pomáhají s výběrem té správné budoucí interakce. Personalizované e-maily a zprávy, které jsou založeny na chování a zájmech klientů, přináší nezanedbatelně lepší výsledky.
- Přizpůsobte aktivitu – díky analytickým nástrojům zjistíte, které vaše aktivity přináší požadované výsledky. CORIPO vám ukáže, co funguje nejlépe. Sledování a smysluplná interpretace dat vám umožní jasně vidět cestu vašeho kupujícího a v případě potřeby promptně zareagovat a vše upravit směrem k vyšší ziskovosti.
K čemu tedy CRM systém?
Jak jste jistě již pochopili – jasně definovaný prodejní proces je zcela nezbytný pro ziskové podnikání, a právě správný CRM systém vám může být neocenitelným pomocníkem. Pokud máte dotazy, jak taková implementace CRM systému probíhá, tak nám neváhejte napsat. Jsme tu totiž pro vás!