Vyhledávejte kontakty, rozpoznávejte příležitosti, budujte vztahy, uzavírejte obchody a poskytujte podporu!
Nemůžete komunikovat, když nemáte s kým.
CORIPO Vám umožní kontakty zakládat, aktualizovat a spravovat, ale také načítat z veřejně dostupných rejstříků jako např. ARES nebo ověřovat v Insolvenčním rejstříku (ISIR).
Při samotném zakládání zájemců, firem nebo kontaktů jsou implementovány mechanismy, které umožňují kontrolu duplicit či slučování již existujících záznamů. Váš adresář bude obsahovat pouze čisté a čerstvé informace. A s těmi už se kouzlí samo!
Kde se skrývají kontakty?
Na internetu, v marketingových databázích, ve vyplněných webových formulářích či ve stopách zanechaných na vašem webu (identifikujte je díky službě LEADY.CZ).
Náš CRM systém je připraven všechna tato data zprostředkovat a zpracovat!
CORIPO je jako bůh Kairos.
S ním vám příležitost neunikne.
Komunikace nejsou jen slova.
S CORIPO CRM budete moci komunikovat jako profesionál. Kromě samotné komunikační akce – telefonování, odesílání emailů a zaznamenávání schůzek -, zvládá také plánovat a sledovat historií vašich kroků.
Synchronizace mezi zařízeními je samozřejmostí.
Chce to strategii!
CORIPO umí kampaně! Oslovte své kontakty emailovými či telefonickými kampaněmi. Sledujte vývoj kampaní. Kdo si email přečetl a poté projevil zájem o vaše produkty či služby? CORIPO ví.
Segmentujte přímo v CRM a zvyšte návratnost kampaní.
Kampaňové aktivity lze realizovat také pomocí externích systémů jako je např. MailChimp nebo Call centrum, které lze propojit se CRM.
CORIPO řídí
Všechny záznamy lze automaticky přenést do externích ekonomických systému (Money, Pohoda, ABRA, NAVISION, …)
Važte ceníky na různé produkty.
Konvertujte nabídky a faktury do PDF a rovnou je posílejte skrz email v CORIPO.
Jsou vaše prodejní aktivity účinné?
Analyzujte, jak si vedete v obchodních aktivitách, díky reportingu a přehledným grafikám přímo v CORIPO.
Zaháčkujte si klienta!
Ukažte svým klientům, že si vybrali správně. Buďte pozorní i po provedeném obchodě.
Naslouchejte požadavkům svých klientů a buďte vždy připraveni jim poradit či provést servisní řešení.