Máte představu, jak by mohlo využívání CRM systému zvýšit hodnotu vašeho e-shopu?
Pojďte se podívat, co integrace CRM systému do vašeho obchodního modelu přinese.
CRM systém je tím nejlepším nástrojem pro uspokojování pohledávek a péči o zákazníky. A to je něco, v čem jako e-shop chcete vynikat. Nabídněte zákazníkům vyšší hodnotu, než kterou standardně očekávají.
Hýčkejte je a budujte síť loajálních zákazníků.
Konzultace řešení zdarmaDíky jednotnému prostoru pro uchování a správu informací budete mít pevný výchozí bod pro veškeré vaše marketingové aktivity. Budete díky tomu přesně vědět, co na které zákazníky platí. Správně zacílíte kampaně. Díky zpětnému reportingu navíc budete umět vyhodnotit, jak byly které strategie úspěšné.
I prodejní tým získá díky CORIPO CRM cenné informace o zákaznících, objednávkách, platbách a produktech. To jim poskytne velkou výhodu a budou při svých aktivitách mnohem úspěšnější. Budou vědět, jaké produkty jsou pro dané zákazníky nejzajímavější.
Získáte jednotnou databázi a historii každého zákazníka. Protože budete znát své zákazníky, budete vědět, jak s nimi jednat. Zlepšíte kvalitu vámi poskytovaných služeb. Zákazníci s vámi budou spokojení a budou loajální.
Jelikož budou vaše data na jednom místě, budete vědět, jak si vaše produkty stojí. Třeba to, které jsou nejoblíbenější. Získáte přesné údaje o prodeji pro řízení obratu zásob. Z minulých vývojů budete schopni odhadnout vývoje budoucí.
Nebudete muset zadávat vaše data ručně. Automatizace přispěje k čistým bezchybným datům. To příznivě ovlivní náklady a taky nabídky a konverze.
Všechno výše zmíněné přispěje k tomu, že budete o krok dále před konkurencí. Vylepšená komunikace, marketing, interní procesy ve firmě a mnohem víc. To vše vás posune blíže k vysněné pozici na špici v oboru.