Nemožnost identifikovat návštěvníky webových stránek a muset se spokojit s anonymními návštěvníky je naštěstí již minulostí. Jejich identifikace Vám přinese další cenné leady jejichž proces kvalifikace je třeba neustále zdokonalovat, aby jejich konverze byla co nejvyšší.

Ptáte se, co je to vlastně Lead?

Leadem neboli potenciálním zákazníkem je jakákoli osoba, která projevuje zájem o produkt nebo službu vaší společnosti nějakým způsobem, tvarem či formou.

Všichni potenciální zákazníci jsou součástí širšího životního cyklu, kterým se spotřebitelé řídí při přechodu od návštěvníka k zákazníkovi.

Proč je důležité vědět, kdo na vaše stránky chodí?

Anonymní návštěvníci webových stránek mohou váš web opustit, aniž by provedli konverzi a nebo hůře: nemusí se už nikdy vrátit. Proto je dobré o nich vědět a mít možnost je proaktivně kontaktovat.

Navíc díky identifikování dostatečného publika můžete zjistit, zda oslovujete zákazníky, které chcete. Jakmile totiž budete vědět, které společnosti Vás navštěvují a které kampaně je přitahují, tak budete vědět, která marketingové snaha funguje. Což může výrazně snížit zbytečné investice do marketingu.

Je možné identifikovat každého návštěvníka?

Velmi neradi říkáme špatné zprávy, ale bohužel není možné identifikovat anonymní návštěvníky webových stránek, pokud ovšem nejsou společností! Abyste byli schopni identifikovat konkrétní osobu, tak Vám musí informace o sobě poskytnou prostřednictvím kontaktního formuláře, vyplněním registračního formuláře či prostřednictvím live chatu. Jinak to bohužel v rámci zákona není možné.

Jelikož však hledáte něco na tomto hřišti, tak by Vás mohla zajímat služba Leady.cz, která analyzuje váš provoz v reálném čase a určí, které společnosti navštěvují váš web a co tam dělají.

Služba Leady ve spolupráci s CORIPO

Díky této službě, umožňujeme monitorovat pohyb po Vašich webových stránkách a rozpoznávat tak potenciální nebo stávající klienty.

Naše řešení umožňuje importovat kompletní informace získané službou leady.cz přímo do CRM systému CORIPO a zakládat záznamy do databáze typicky Zájemce (lead) a následně nad těmito záznamy provádět různé operace jako je ohodnocení Zájemce nebo spuštění definovaného procesu.

Řekneme Vám:

  • co společnost na vašem webu udělala,
  • odkud přišli,
  • kontaktní informace
  • a kdo jsou klíčoví zaměstnanci.