CORIPO vám poskytne ucelený obraz o tom, kolik příjmů vaše online reklamní kampaně ve skutečnosti generují. Od prvního kliknutí zákazníka až dokud váš obchodník neuzavře obchod. Díky integraci s Google Ads budete moci sledovat výdaje na reklamu přímo uvnitř CRM systému, abyste zjistili, která kampaň funguje a která naopak ne.
Personalizujte prodejní komunikaci
Dostaňte své reklamní Google kampaně do CRM a odhalte, zda investujete do těch správných kampaní. V CORIPO mohou vaši obchodní zástupci zjistit, na jaké reklamy zákazníci klikli a která klíčová slova vyhledali, aby našli vaši firmu. Díky podrobnějším informacím můžete snadněji přesvědčit potenciální zákazníky k nákupu.
Podrobnější informace o výkonu kampaně
Získejte informace o rozpočtu vaší kampaně a porovnejte je s dalšími marketingovými výdaji. Využijte podrobné statistiky o výkonu vašich kampaní, abyste se ujistili, že investujete do těch správných. Kombinace analytiky Google Ads s údaji o příjmech v CORIPO vám umožní zjistit, které reklamy a klíčová slova jsou nákladově nejefektivnější.
Díky importu konverzí Google Ads do CORIPO je možno automaticky počítat konverze Google Ads pro jakýkoli ze stavů potenciálních zákazníků a fází příležitostí. Díky tomu pochopíte, jak vaše investice do Google Ads vede k nejdůležitějším milníkům v prodejní cestě. Díky těmto informacím můžete korektně upravit svoje kampaně a zajistit tak co nejvyšší ziskovost.
Soustřeďte se na ta správná klíčová slova
CORIPO kombinuje údaje o prodeji s výdaji Google Ads, díky čemuž můžete zjistit, která konkrétní klíčová slova odvádějí nejlepší práci při získávání potenciálních zákazníků. Investujte své peníze tam, kde se to nejvíce vyplatí a získejte tak mnohem vyšší návratnost.
Jak to funguje?
Jakmile se nastaví import konverzí do CORIPO, tak:
- Když někdo klikne na reklamu a přejde na web, tak web zachytí jedinečné ID a uloží jej do souborů cookies. Google Ads používá toto ID k určení, které kliknutí na reklamu získá kredit za jakékoli budoucí konverze.
- Když zákazník odešle webový formulář a předá informace do CORIPO, tak jej uloží jako potenciálního zákazníka a všechny budoucí záznamy z něj budou následně odvozeny.
Je pak možné v podstatě zjistit, který potenciální zákazník pocházel z reklamy a který ne.