• Zpět
  • Vyzkoušet

    Odesláním udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

    Odběr novinek

    Uzavření a naplánování následné aktivity

    V případě, kdy s klientem telefonujete a dohodnete se např. na tom, že se za 14 dní potkáte, tak můžete přímo z detailu Telefonu naplánovat další následnou aktivitu, aniž byste museli odejít z detailu a znovu předvybírat všechny údaje.

    Funkcionalita je reprezentována tlačítky „Zavři a vytvoř nový hovor“ a „Zavři a vytvoř schůzku“.

    Takto vytvořená funkcionalita provede:

    • Uložení záznamu
    • Nastavení Stavu výchozímu záznamu na Stav = Uskutečněný
    • Vytvoření a zobrazení nového záznamu Schůzky nebo Telefonátu.

    Možnost přímo v hovoru uzavřít daný hovor a naplánovat schůzku, kde se přebírá z hovoru vyplněné atributy, jako např. Týká se, Předmět atp.

    Analogicky je tato funkcionalita i pro Schůzky.

    Obrázek 1 – Telefon – Zavři a vytvoř nový hovor nebo schůzku
    Obrázek 2 – Schůzka – Zavři a vytvoř nový hovor nebo schůzku
    Máte nějaké otázky?
    Zavolejte nám.
    +420 739 081 649