• Zpět
  • Vyzkoušet

    Odesláním udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

    Odběr novinek

    Konfigurace kontaktů

    Lze nastavit:

    1. Stahovat kontakty do CRM. 
      • Potvrzení, že si přejete stahovat kontakty z Outlook kontaktů do kontaktů v CRM. 
      • U kontaktu musí být vyplněný email 
      • Pokud email již v databázi existuje, synchronizace se neprovádí, abychom zabránili duplikaci kontaktů. V případě vyplnění domácí i „ostatní“ adresy se ukládá pouze adresa domácí do alternativní adresy v CRM. Primární adresa v CRM je vždy navázána na adresu společnosti v Outlooku. 
      • Pokud název společnosti u kontaktu již existuje v naší databázi, tak kontakt rovnou na danou společnost napojíme. Název se musí shodovat absolutně, částečné shody nejsou brány jako shoda z důvodu předcházení téměř duplicitních názvů společností (spol. Xyz! = xyZz). 
    1. Stahovat kontakty do Outlooku. 
      • Potvrzení, že si přejete kontakty v CRM napojené na přihlášeného uživatele nahrát do uživatelova seznamu kontaktů v Outlooku. 
      • Nenahráváme všechny kontakty z Databáze. Možnost upravit/přidat výběr v případě zájmu. 
      • Aby se kontakt nahrál do Outlooku je nutné, aby v jeho detailu bylo zaškrtnuto pole „Synchronizovat do Outlook“ 

    Každý uživatel v CRM má toto pole napárované vůči svému účtu, tudíž více uživatelů může párovat stejný kontakt do svého seznamu kontaktů v Outlooku. 

    1. Cílová složka pro stahování a nahrávání kontaktů: 
      • Vyplněním tohoto pole určujete složku, se kterou se kontakty budou synchronizovat v Outlooku. 
      • Název musí být přesný.

    Kontakty označené jako soukromé nelze zatím filtrovat, tudíž jsme přidělali tuto možnost, aby si uživatel případně vytvořil seznam kontaktů osobních a pracovních a nemusel tak do databáze synchronizovat osobní kontakty. 

    Máte nějaké otázky?
    Zavolejte nám.
    +420 739 081 649