• Zpět
  • Chci kvalitní CRM

    Odesláním udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

    Odběr novinek

    SharePoint – Jak vytvořit webovou skupinu?

    Při volbě SharePointu jako chtěného úložiště pro integraci s CORIPO je nutné vybrat skupinu, která koresponduje se skupinama v SharePointu a poté také zvolit konkrétní složku. Pokud skupinu ještě nemáte založenou, tak lze založit následujícím způsobem.

    1. Vyberte/vytvořte skupinu na startovní stránce SharePointu
    Obrázek 1 – Krok č.1
    1. Vytvořte nový týmový web
    Obrázek 2 – Krok č.2
    1. Vyplnění povinných polí
    Obrázek 3 – Krok č.3

    Při založení webu je nutné vyplnit název webu, zvolit nastavení soukromí, vybrat jazyk a případně nový web doplnit o jeho popis. Poté kliknout na tlačítko „Další“, kterým přejdete do dalšího kroku.

    1. Přidání dalších vlastníků/členů
    Obrázek 4 – Krok č.4

    Pokud chcete přidat další vlastníky nebo členy nového týmového webu, tak je to možné právě v kroku č.4. Přidaní noví vlastníci/členové dostanou obratem e-mail, který je uvítá na novém webu a ve skupině Office 365. Po přidání klikněte na tlačítko „Dokončit“ a poté budete přesměrování do nového týmového webu.

    1. Vytvoření stránky
    Obrázek 5 – Krok č.5

    Pokud jste vytvořili nový týmový web, tak pro integraci je také nutné vytvořit novou stránku/složku, kterou je potřeba při napojení na SharePoint zvolit.

    1. Volba šablony
    Obrázek 6 – Krok č.6

    Dvouklikem levým tlačítkem myši zvolte šablonu pro vaši novou stránku.

    1. Dokončení tvorby nové stránky
    Obrázek 7 – Krok č.7

    Zadejte název nové stránky, případně i text a poté klikněte na tlačítko „Publikovat“.

    1. Přidání nové stránky do navigace
    Obrázek 8 – Krok č.8

    V posledním kroku č.8 už jen přidejte novou stránku do navigace a přiřaďte ji pro integraci v CORIPO.

    Máte nějaké otázky?
    Zavolejte nám.
    +420 739 081 649