• Zpět
  • Chci kvalitní CRM

    Odesláním udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

    Odběr novinek

    Deaktivace uživatele

    Pokud zaměstnanec opustí vaši firmu a již nebude váš CRM systém používat, tak je možné pro tyto účely uživatele deaktivovat. Přejdete tedy do administrace viz Obrázek 1.

    Obrázek 1 – Přechod do administrace

    Poté v administraci přejděte do Správy uživatelů, kterou naleznete v kategorii Uživatelé viz Obrázek 2.

    Obrázek 2 – Správa uživatelů

    Ve správě uživatelů vyberte chtěného uživatele a poté v jeho detailů změňte s pomocí výběrového pole stav z „Aktivní“ na „Neaktivní“ viz Obrázek 3.

    Obrázek 3 – Deaktivace uživatele

    Máte nějaké otázky?
    Zavolejte nám.
    +420 739 081 649